امام جمعه کرمانشاه:

بسیج احیاکننده سیره و سنت پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) است

حجت‌الاسلام غفوری گفت: تأسیس شجره طبیه بسیج توسط امام راحل (ره)، به یک روز جهانی تبدیل شد و احیاکننده سیره و سنت پیامبر (ص) و اهل‌بیت (ع) است.
کد خبر: ۶۳۳۰۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۶ - 24November 2023

بسیج احیا کننده سیره و سنت پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام والمسلمین «حبیب الله غفوری» امام جمعه شهرستان کرمانشاه امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه که در مسجد جامع شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: ایام فاطمیه در پیش است و ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه زهرا (س) برای ما هنوز هم کامل مشخص نشده است و جایگاه حضرت زهرا (س) نزد پروردگار بسیار بالاست.

وی با اشاره به تأسیس بسیج مستضعفان در پنجم آذر سال ۵۸، افزود: تأسیس این شجره طبیه توسط امام راحل (ره) منجر به تبدیل به یک روز جهانی شد و احیا کننده سیره و سنت پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) شد.

امام جمعه شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: امروز فرهنگ و تفکر بسیجی و مبارزه با استکبار و دفاع از مظلوم در دنیا گسترش یافته و حضور اقشار مختلف مردم جهان در راهپیمایی‌های ضدصهیونیسیتی بیانگر این موضوع است و رهبر معظم انقلاب نیز به مزاح این واقعیت را در دیدار با دانش آموزان مطرح کردند.

حجت الاسلام غفوری بیان کرد: با تلاش‌های امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر امروز بسیج و تفکر بسیجی گسترش یافته و اینها منتظران حضرت ولیعصر (عج) هستند.

وی ادامه داد: دامنه کار بسیج در علم، فناوری و تولید و در حوزه و دانشگاه گسترده است و تمام اقشار خود را بسیجی می‌دانند و برای آرمان‌های انقلاب تلاش می‌کنند.

امام جمعه شهرستان کرمانشاه گفت: سالروز شهادت شهید فخری زاده یکی دیگر از رویدادهای پیش رو است که این شهید والامقام به معنای واقعی کلمه بسیجی بودند و آثار فراوانی در پیشرفت علمی کشور داشتند که توسط رژیم صهیونیستی به شهادت رسید و روزی انتقام شهدای خود را از آنان خواهیم گرفت.

حجت الاسلام غفوری بیان کرد: روز نیروی دریایی نیز در پیش است که حقیقتاً کارهای بزرگی را به ثمر رساندند که می‌توان سفر به دور دنیا را یکی از اقدامات مهم برشمرد.

وی اضافه کرد: باید از ورزشکاران نیز که در مسابقات آسیایی کسب مقام کردند تشکر کنیم و حضور زنان ایرانی با حجاب اسلامی، همراه داشتن کودک خردسال، حمل پرچم با حجاب اسلامی، سجده بعد از قهرمانی نشانه ایمان و تقوای ورزشکاران ما است که رهبر انقلاب نیز از این اقدامات تشکر کردند.

امام جمعه شهرستان کرمانشاه خاطر نشان کرد: چهره واقعی رژیم صهیونیستی در جنگ اخیر و طوفان الاقصی برای همگان مشخص شد و کشتار زنان و کودکان با واکنش‌های جهانی رو به رو شد و واقعیتی که اسرائیل ارتش برتر در دنیا نیست نمایان شد و تنها با ابزار رسانه سعی در انحراف افکار مردم دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار